Handelsbetingelser

På denne side finder du information om vores handelsbetingelser.

Glostrup Smørrebrød Aps
Brøndbyvestervej 21
2600 Glostrup
Tel: 4396 0510
E-mail: info@glostrupsmoerrebroed.dk
CVR-nr: 33392648

Denne side er opdateret den 21. december 2022

I det følgende benævnes Glostrup Smørrebrød som butikken.
Handel online, pr. telefon eller i butikken sker i overensstemmelse med de regler, der er fremsat i disse handelsbetingelser.

Bestilling – online, i butikken eller pr. telefon

Når du bestiller varer i vores webshop, i vores butik eller pr. telefon, skal du oplyse navn, adresse, telefonnummer samt din e-mail adresse.
For bestillinger foretaget i vores webshop, vil der altid blive fremsendt en ordrebekræftelse pr. e-mail.
Hvis ikke du modtager en ordrebekræftelse pr. e-mail et par minutter efter bestilling, bør du tjekke dit spam-filter.
Finder du stadig ikke din ordrebekræftelse, er du velkommen til at kontakte vores butik.

Eventuelt leveringsgebyr vil fremgå af ordreoversigten på hjemmesiden samt af ordrebekræftelsen, der fremsendes pr. mail.

Der er ikke indgået en bindende købsaftale med butikken, før du har modtaget en ordrebekræftelse fra os.
Vi opbevarer en elektronisk kopi af selve ordrebekræftelsen to måneder efter bestillingen er foretaget.

Mulige afhentnings- og leveringstider vil fremgå af bestillingsprocessen på webshoppen eller blive aftalt i butikken eller pr. telefon.
Såfremt det i webshoppen ikke er muligt at bestille til den ønskede dato/tid, kan butikken kontaktes på telefonnummer 43 96 05 10 for en eventuel individuel aftale.

Priser

Vi tager forbehold for eventuelle fejl i de angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke.

Alle priser er inkl. 25% moms og er angivet i danske kroner.
Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland. Der tages forbehold for: udsolgte varer, force majeure, leveringssvigt, afgiftsændringer samt trykfejl.

Den angivne pris ved bestillingstidspunktet, er den gældende bestillingspris.

Betaling

I vores butik kan du betale kontant eller med Dankort, Visa/Dankort, eDankort, Visa Electron, MasterCard samt MobilePay.
Ved bestilling online skal der betales ved afhentning eller levering, da der ikke er tilknyttet betalingsløsning til vores webshop.

Endvidere tilbyder vi:

  • Offentlige institutioner og private virksomheder at betale via EAN

  • Fremsendelse af faktura pr. mail. til virksomheder der har konto hos os.

Levering

Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos vores grossister og leverandører.

Vi tilbyder gratis levering i 2600 Glostrup og 2605 Brøndby ved køb over 600,00 kr.
Ved køb under 600,00 kr. koster levering i Glostrup og Brøndby 65,00 kr.
Pris for levering uden for Glostrup og Brøndby fremgår i webshoppen eller aftales med vores personale i butikken.

Såfremt levering ikke er mulig ved bestilling på webshoppen, kan butikken kontaktes for en individuel aftale.

Bemærk at vi ikke garantere at kunne levere på det eksakte tidspunkt der er ønsket.
Normalt vil vi kunne levere +/- 30 minutter inden for det angivne tidspunkt.

Bestilling online:

Online bestillinger kan afhentes i butikken eller leveres den efterfølgende dag.
Leveringer sker mellem 10:00 og 12:00.

Der er mulighed for at bestille online op til fire uger frem i tiden.

Leveringssted og leveringstidspunkt for levering af varer fremgår/aftales i forbindelse med at bestilling afgives.
Vi leverer på alle hverdage.

Et eventuelt leveringsgebyr vil fremgå af ordreoversigten på hjemmesiden og af ordrebekræftelsen, der modtages pr. mail.

Der skal være en person til at tage imod varerne/maden.
Såfremt dette ikke er opfyldt, kan vores chauffører blive nødt til at køre videre, og vi forbeholder os ret til at levere senere end det aftalte – eller forlange at kunden selv afhenter varerne/maden.

Levering anses for sket, når varerne er leveret på den aftalte adresse.

Generelle ændrings- og afbestillingsvilkår

Vi ønsker at være så fleksible som muligt, men da vi laver maden fra bunden og bemander afhængig af travlhed, har vi nogle simple vilkår omkring ændringer og afbestilling af bestillinger foretaget online, i butikken eller telefonisk.
Medmindre andet er specifikt skriftligt aftalt fra vores side, forholder vi os til nedenstående vilkår.

Ved bestillinger med en samlet sum på under kr. 2.000,- kr inklusive moms:

Bestillinger kan frit annulleres frem til senest kl. 14:00 på hverdage og inden kl. 12:00 på lørdage, dagen inden ordredatoen.
Herefter kan bestillinger som udgangspunkt ikke annulleres.

Ved bestillinger på over kr. 2.000,00 kr inkl. moms gælder følgende regler:

  • Mere end 72 timer før tidspunktet for din ordre kan annulleringen ske uden beregning
  • 72 timer før tidspunktet for din ordre opkræves 75% af den totale ordresum
  • 48 timer eller mindre før tidspunktet for din ordre opkræves 100% af den totale ordresum
  • Ved særligt store ordrer eller særlige ordrer, kan der gælde særlige afbestillingsvilkår, som vil kommunikeres skriftligt

Generelle vilkår for ændring af bestillinger

  • Nedjustering mere end 72 timer før tidspunktet for din ordre kan ske uden beregning.
  • 72 timer før tidspunktet for din ordre kan der maks. nedjusteres med 25% af den totale mængde
  • 48 timer eller mindre før tidspunktet for din ordre kan der ikke nedjusteres i ordren
  • Ved særligt store ordrer eller særlige ordrer, kan der gælde særlige afbestillingsvilkår, som vil kommunikeres skriftligt
  • Eventuelle opjusteringer vil afhænge af omfang samt leveringstidspunkt.
    Vi vil altid gøre vores bedste for at imødekomme jeres ønske om opjustering.

Fortrydelsesret

Vær opmærksom på, at der ikke tilbydes fortrydelsesret på fødevarer jf. Forbrugeraftaleloven § 18, stk. 2, nr. 12.

Reklamationsret

Vi gør naturligvis altid vores BEDSTE for, at du kan få en god oplevelse hos os, men desværre kan der opstå fejl en sjælden gang imellem.

Skulle du mod al forventning komme ud for at modtage mad, der ikke lever op til vores skarpe kvalitetskrav, skal du kontakte os hurtigst muligt, så vi kan blive bekendt med den oplevelse, du har haft.
Du skal kontakte os på telefon 4396 0510 eller ved at sende en e-mail til os på info@glostrupsmoerrebroed.dk

Når du sender en mail med en reklamation, vil vi blive rigtig glade for at få billeddokumentation med.

Er du ikke tilfreds vores håndtering eller afgørelse af en sag, kan du som forbruger altid henvende dig til forbrugerklagenævnet:

Ankenævnet for hotel, restaurant og turisme
Vodroffsvej 32
1900 Frederiksberg C
Mail: kontakt@hrt-ankenaevn.dk
Hjemmeside: hrt-ankenaevn.dk

Har du yderligere spørgsmål

Hvis du har spørgsmål eller hvis der er noget du er kommet i tvivl om, er du altid velkommen til at kontakte os i butikken, pr. telefon eller via e-mail.